czwartek, 14 lutego 2013

Wracam po długiej przerwie!

Moi drodzy czytelnicy!

Z racji tego iż pochłonęły mnie różne inne zajęcia musiałam zaniechać pisania. Mam jednak dobrą wiadomość! Wracam ze zdwojoną siłą, motywacją i pomysłami! Oczywiście w miarę pojawiania się nowych artykułów, zachęcam do komentowania i wyrażania swoich opinii dotyczących moich artykułów. Dzięki namowie pewnej osoby miałam aktualizować wpisy w fazie rundy play off już w zeszłym sezonie. (Korzystając z okazji chciałabym tę osobę pozdrowić i podziękować za wiarę we mnie i konsekwentne parcie mnie do przodu ku ponownemu pisaniu.)  Tak jak jednak wspomniałam pochłonęły mnie zupełnie inne obowiązki stąd też takie opóźnienie. Od tegorocznego sezonu zamierzam regularnie dodawać posty więc bądźcie czujni!  Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać tę stronę tak często jak kiedyś, a nawet jeszcze częściej. Do usłyszenia wkrótce!

      BRING IT ON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz