czwartek, 15 grudnia 2011

Witajcie po przerwie!

Drodzy czytelnicy!
Pragnę Was poinformować, iż mój poprzedni blog został w listopadzie skradziony przez konkurencję. Nie odpowiadam więc za treści umieszczone tam oraz za korekty w tekstach, jeśli takowe zostały wprowadzone. Z racji tego, że wiem jaka osoba dopuściła się tego czynu wystosowałam już pewne kroki w tej sprawie i liczę, że odzyskam z powrotem tego bloga. A nawet jeśli nie odzyskam - tutaj będę publikować swoje opinie na temat żużla. Od dziś jest to mój oficjalny blog. Konkurencji najwyraźniej przeszkadzało, że tak licznie odwiedzacie mój profil i że cieszy się on tak wielkim uznaniem w Waszych oczach. Kiedy w lipcu zawiesiłam tymczasowo działalność na blogu z powodów osobistych, napływały do mnie wiadomości od czytelników i "miłośników" bloga z zapytaniem kiedy pojawią się kolejne wpisy. nawet nie wiecie jak z tego powodu było mi miło. Otóż na tamten czas niestety musiałam bloga zawiesić, choć bardzo tęskniłam za pisaniem. Wracam z masą pomysłów i niespodziankami. Mam nadzieję, że moje nowe pomysły będą Wam się podobały. Szczegóły poznacie już wkrótce. Cieszy mnie niezmiernie popularność poprzedniego bloga jak i również to, że śledzicie go na bieżąco oczekując nowych postów. Mam nadzieję, że z tym blogiem będzie podobnie. Napawa mnie wielką radością kiedy słyszę od Was przychylne komentarze na temat moich elaboratów sportowych i mobilizuje mnie to do pisania. Mam nadzieję, że swoim punktem widzenia i nieraz ironicznym językiem zachęcę Was do komentowania i dyskutowania na tematy poruszane w postach. Już niedługo zaczynamy ponownie pisanie! Bądźcie czujni!

Czas na powrót w VIP- owskim stylu : )

3 komentarze:

  1. Żal mi takich ludzi, którzy robią takie rzeczy. Życzę powodzenia na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje spojrzenie jest cholernie intrygujące :) chciałbym Cię kiedyś spotkać na swojej drodze !

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajnie tu :)

    OdpowiedzUsuń